Panasonic představuje na našem trhu nová stylová sportovní sluchátka RP-HS35M, která jsou ideální volbou pro aktivní ženy a muže vyžadující doslova hodně muziky za atraktivní cenu. Nová nepřehlédnutelná sluchátka jsou k dispozici ve čtyřech atraktivních barvách, díky speciálnímu uchycení drží výborně v uších i při intenzivním pohybu a nevadí jim déšť ani pot.
Dvěma základními požadavky na sluchátka, která jsou určena pro sportovní využití, je pohodlné, a přitom bezpečné uchycení v uších a samozřejmě odpovídající zvuk, který motivuje sportovce k vyšším výkonům. Obě vlastnosti přinášejí nová sluchátka Panasonic RP-HS35M. Jsou určena pro uživatele, kteří si potrpí na výrazný styl, dávají přednost kabelovým modelům a nechtějí myslet každý den na to, aby si dali svá sluchátka nabít. Velmi příjemným bonusem je možnost volby barvy, přičemž k dispozici je klasické černé a bílé provedení doplněné modrou a výraznou žlutou variantou.
Pro pevné uchycení v uších používají nová sluchátka metodu 3D-Flex, která kombinuje měkké silikonové koncovky, tak zvané špunty, s pružnými a pohodlnými, přesto však pevnými obroučkami kolem uší. Díky tomu s nimi můžete běhat i skákat bez obav z jejich uvolnění. Jejich odolnost odpovídá standardu IPX2, což reálně znamená, že je můžete používat pro poslech hudby i v dešti. Působivou reprodukci s výraznými basy a frekvenčním rozsahem 10 Hz – 25 kHz zajišťují integrované reproduktory o průměru 14,5 mm a díky mikrofonu vestavěnému na kabelu umožňují funkci handsfree telefonování. 3,5 mm konektor zajišťuje kompatibilitu se všemi telefony vybavenými touto nejpoužívanější sluchátkovou zástrčkou.
Sluchátka Panasonic RP-HS35 jsou nyní ve všech čtyřech barvách k dostání u autorizovaných prodejců za koncovou doporučenou cenu 499 Kč.
O společnosti Panasonic
Panasonic Corporation je celosvětovým lídrem v rozvoji elektronických technologií a řešení pro zákazníky v odvětví spotřební elektroniky, bydlení, automobilovém průmyslu a podnikových řešeních. V roce 2018 slaví společnost sté výročí založení, od té doby roste v globálním měřítku. V současnosti má po celém světě 591 dceřiných společností a 88 přidružených společností, které za finanční rok končící 31. březnem 2018 zaznamenaly konsolidované čisté tržby ve výši 61,4 miliard Euro. Hlavním cílem Panasonic Corporation je vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací v různých oborech a využívání svých technologií k zajištění lepšího života a lepšího světa pro své zákazníky. Chcete-li se o skupině Panasonic dozvědět více, navštivte http://www.panasonic.com/global.