Jak mít úspěšnější web?
Pokud provozujeme web za účelem výdělku, to hlavní, co sledujeme, jsou jistě konverze. Tedy počet objednávek či akcí v souvislosti s návštěvami. Samozřejmě dané konverze a jejich rentabilitu ovlivňuje řada věcí. Můžeme si však být jisti, že pokud bude využita tvorba webu na míru, rozhodně budou vyšší, než v rámci šablonového řešení. Důvody jsou samozřejmě jasné, jelikož skutečný profesionál vytváří web podle několika základních faktorů, kterými jsou:
- Cílová skupina
- Požadovaná akce
- Druh produktu nebo služby
- Cena produktu nebo služby
Design prodává
Následný vytvořený design by měl tedy u zákazníků a návštěvníků vyvolat nejenom příjemné pocity, ale také onu požadovanou činnost. S tím souvisí třeba i to, že by precizní webdesign měl využívat správně rozložené ovládací prvky, ale i další odkazy a upoutávky, které mohou s konverzí souviset. Jedině tak budeme spokojeni.
Důležitá je i cílená reklamní kampaň
Aby byly konverze co nejlepší, je třeba mít i správně nastavenou reklamní kampaň. To, co potřebujeme získat, jsou cílení zákazníci, jelikož bez nich se neobejdeme. Ideální jsou dnes takzvané PPC kampaně, v rámci kterých můžeme cílit i na konkrétní klíčová slova, na která chceme návštěvníka na web dostat. A čím ho získáme levněji, tím lépe.
Návštěvy lze mít i zdarma
Pokud však chceme co nejvíce relevantních návštěv za co nejmenší cenu, je třeba orientovat se na vyhledávače a optimalizaci našeho webu. Prvotním krokem je SEO analýza webu, po které následuje samotná činnost, která souvisí s on-page a off-page faktory. Na základě práce profesionála se tak budeme den po dni pohybovat ve vyhledávači výše a výše. A to povede k tomu, že k nám budou proudit relevantní návštěvníci den po dni, a to bez nutnosti online placených kampaní. A i to je cesta, jak zvýšit celkovou úspěšnost a minimalizovat náklady na jednu jedinou konverzi.