
Není žádnou novinkou, že každá firma má vlastní identitu. To znamená, že stačí kombinace barev či náznak loga a každý si obojí spojí s konkrétní firmou. V tomto směru samozřejmě platí také to, že daná firemní identita by se měla týkat všeho, kde společnost vystupuje. Ideálním případem je i tvorba web stránek, které najdete v naší nabídce.
I samotný koncept webu by měl danou firemní identitu odrážet, což může v návštěvníkovi vzbudit v první řadě pocit důvěry, jelikož rázem ví, kde se nachází. Spolu s dodržováním těchto pravidel je ale třeba dodržovat několik dalších, mezi které patří třeba:
- Správné rozložení menu
- Responzivita
- Správné rozložení barev
- Design s ohledem na cílovou skupinu
Na firemní identitu nezapomínejte ani na dalších materiálech
Web určitě není to jediné, čím se firma prezentuje. Často to jsou i různé letáky nebo informační prospekty, stejně jako to mohou být třeba vizitky. I ty samozřejmě souvisí s tím, že by vše mělo být v jednotném duchu, a to pokud daná společnost chce vybudovat úspěšnou a známou značku. A tak je to nejenom grafický webdesign, ale design všech dalších materiálů, který by měl spolu vždy přímo souviset. Ostatně stačí se podívat na ty největší giganty na našem trhu, u kterých to funguje.
Roli může hrát i obchodní korespondence
Ačkoliv tomuto směru moc lidí roli nepřikládá, své místo v tomto směru rozhodně mé. Samozřejmě základem je tisknout na papír s hlavičkou firmy, stejně jako by měly být logem společnosti označené také konkrétní obálky. A jak tisknout? Ideálně úsporně, ale přesto vysoce kvalitně. V daném směru vás nadchne široký výběr Canon tonerů, které můžete snadno online nakoupit i do vaší tiskárny. A tím je základ úspěšné firmy položen a vy se můžete vydat vstříc vysokým výdělkům. A za pár let stačí kombinace barev a lidem se vybaví právě vaše firma.